Pàgines

divendres, 12 de gener del 2018

Regal amic invisible



                                                                     L'amic invisible

Per fer l’amic invisible, a mi em va tocar l’Izan, li vaig decidir regalar una  fofutxa; una fofutxa es com un autoretrat d’ell fet amb goma Eva .
Vaig anar a casa del meu tiet perquè m’ajudes, vam decidir fer a ell amb l’ equipació del real Madrid.
Els material que necessitarem son: goma Eva, pals de fusta,tres boles de poliexpan de diferents tamanys i molta imaginació  
1 pas:envoltar dos pals amb goma Eva de color carn per fer les cames.
2 pas: muntar les sabates amb dos boles de poliexpan i goma Eva dels colors que t’agradin.
3 pas:envolta un bola de poliexpan amb goma Eva de color carn i fer-li la cara com la tingui la persona.
4 pas:per fer el tronc es necessita goma Eva, li fas la camiseta tal i com tu vulguis i dos pals per ajuntar tot i així et queda un retrat d’una persona fet a mà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada