Pàgines

divendres, 12 de gener del 2018

Regal amic invisible

                                                        Amic invisible


L’altre dia vam fer l’amic invisible, a mi em va tocar fer-selo al Iago.
Cada dia li posava alguna cosa I ami també em posavan cosa pero jo no sabia qui era I aixo es el interesant d’ aixo perque tu no saps qui to fa fins l’ultim dia .

Jo li'l vaig fer al Iago.  Li vaig fer un porta tot el vaig fer amb palets de fusta petits, pegament i una rodona de fusta molt resistent.   Jo vaig ser molt més creatiu i li vaig posar una pilota groga que encaixaba molt be. Desprès la vaig adornar ficant Andres i Iago amics per sempre. Quan va arribar l’ultim dia li vaig donar el regal al Iago i em va dir que li va agradar molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada